سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک

در این مقاله به معرفی دستگاه ضد عفونی کننده دست شرکت بزرگ وین طب می پردازیم این شرکت یکی از قوی ترین شرکت های در طراحی و تولید دستگاه های ضدعفونی کننده دست در ایران می باشد .

راه حل های کنترل بهداشت NIEROS® اطمینان حاصل می کنند که دست شستشوی کامل و ضد عفونی کننده ، مطابق با استانداردهای بهداشتی HACCP ، IFS و NSF است. فرایند تمیز کردن شامل صابون سازی کامل ، شستشو زیر آب جاری و ضد عفونی کردن دست به عنوان آخرین مرحله است. دسترسی به مناطق تولید حساس فقط از طریق یک چرخ دستی موتوری پس از ضد عفونی شدید دست استفاده می شود. با یک صابون اتوماتیک دستی و دستگاه ضدعفونی کننده ، راه حل های کنترل بهداشت دست NIEROS® منجر به استفاده بهینه و مقرون به صرفه می شود. امکانات محفظه ضد عفونی با محافظ لبه لاستیک نازل های استنلس استیل برای کاربرد ضد عفونی کننده استیل های ساخته شده از فولاد ضدزنگ DIN 1.4301 (AISI 304) دوز خودکار صابون دست و ضدعفونی کننده طراحی بهداشتی با سطح صاف در بسیاری از مدل های مختلف برای پاسخگویی به تمام نیازهای تولیدی شما ، ایستگاه های تمیز کردن دست NIEROS® و ضد عفونی کننده ها هنگام ورود به منطقه تولید ، ضد عفونی کننده سریع و آسان دست را امکان پذیر می کنند. به این ترتیب ، ضد عفونی کننده دستی NIEROS® می تواند به عنوان یک ضد عفونی کننده دست یا یک واحد شستشوی دست مورد استفاده قرار گیرد ، در حالی که می تواند هر دو عملکرد را هم به صورت خود ایستاده و هم در ترکیب با سایر ایستگاه های بهداشتی و صندلی سه پایه ای ترکیب کند. از طرف دیگر با داشتن صابون اتوماتیک و ضربان ضد عفونی کننده ، دستگاه محافظ بهداشتی دست NIEROS® یا محافظ بهداشتی چرخان از طرف دیگر ، بهداشت بی عیب و نقص دست پرسنل و ایمنی نهایی مواد غذایی را تضمین می کند.

دستگاه ضدعفونی کننده دست

اگر به دنبال یک دستگاه پخش کننده / صابون ضدعفونی کننده با کیفیت بالا و جذاب هستید ، همراه با خدمات و پشتیبانی از مشتری بی عیب و نقص ، 2 سال ضمانت ، دیگر نگاه نکنید! تخصیص قابل تنظیم - پمپ ژل / مایع قابل تنظیم که به منظور تهویه مناسب ، صابون دست ، ژل یا الکل طراحی شده است. ظرفیت بزرگ - ظرفیت بزرگ 1000 میلی لیتر (تقریباً 33 فلو). به راحتی دستگاه پخش کننده صابون را با نام تجاری مورد نظر خود دوباره پر کنید گارانتی طولانی - دو سال ضمانت. خدمات مشتری - ما از کالیفرنیا حمل می کنیم. ما یک تجارت خانوادگی کوچک هستیم و رضایت شما اولویت اول ما است

ین دستگاه پخش کننده صابون اتوماتیک مجهز به فناوری تشخیص سنسور دقیق مادون قرمز مجهز به حرکت مادون قرمز و PIR است که دست شما را در یک گذرگاه تشخیص می دهد. بنابراین می توانید سریعاً یک دستگاه پخش کننده صابون دست خوش دست بگیرید.
ظرفیت صابون قابل تنظیم : پنج سطح قابل تنظیم برای حجم مایع از 0.5ml تا 2.5ml. به سادگی با دکمه تنظیم برای تنظیم مقدار صابون مورد نظر خود تنظیم شود. بدون چربی و لکه دار ، بدون صابون زباله. سازگار با بیشتر مایعات.
کیفیت عالی و مواد بادوام: این ظرف صابون بی دست و پا از 304 استیل ضد زنگ ساخته شده است ، بدون زنگ زدگی در محیط مرطوب. و این فن آوری ضد آب و ضد نشت را برای جلوگیری از خوردن تابلوهای صابون و آب تصویب می کند.
طراحی دیواری ، صرفه جویی در فضا: برخلاف دستگاه پخش کننده صابون سینک ، دستگاه پخش کننده صابون دیواری AB که با دیواری نصب شده است ، با استفاده از ضسبنسرس صابون دستی بسیار خوب ، محکم و صرفه جویی در فضای مصرف شده است. مناسب برای استفاده در آشپزخانه ، حمام ، رستوران ، مطب ، بیمارستان ، مدرسه ، هتل ، KTV ، و غیره.
100? رضایت از خدمات: ما خدمات 100? رضایت و همچنین محصول با کیفیت خوب را ارائه می دهیم. در صورت وجود هرگونه مشکلی با دستگاه پخش کننده صابون اتوماتیک ما ، لطفا در صورت تمایل با ما تماس بگیرید و ما طی 24 ساعت پاسخ خواهیم داد و پردازش می کنیم. لطفا برای نصب و استفاده به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید.